اخرین نفس -- AKHARIN NAFAS mh-ghadiri.blog.ir
وبلاگ رسمی هواداران سامان جلیلی
فقط عشقم سامان جلیلی

 و بالاخره اهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی با نام اخرین نفس

تقدیم به تمام هوادارانی که با بدقولی ما ساختن

شعر در ادامه مطلب

http://s1.picofile.com/file/7111817846/saman_akharin_nafas_.jpg

 

(شعر و اهنگ:سامان جلیلی -- تنظیم : مهدی احمدوند)

(میکس و مستر : نیما کیانی)

(در صورت ترافیک در لینک اول از لینک دوم استفاده نمایید)


لینک مستقیم اول

MP3 320

اخرین نفس

MP3 128

اخرین نفس


لینک مستقیم دوم

MP3 320

اخرین نفس

MP3 128

اخرین نفس

 

منتظر نظرات شما در مورد این اهنگ هستیم


دست منو بگیر نترس از سکوت این  قفس

من با توام رفیق من حتی تا اخرین نفس

به حرمت رفاقتی که بسته پای دلمو

به قلب مهربون تو تموم نکن صبر منو

یادت میاد روزی رو که عهدمونو بستیم با هم

واسه محکم شدنش به پای هم خوردیم قسم

حالا میگی تنهام بذار تو نشو اسیر این حصار

باور نمیکنم تویی تورو خدا دووم  بیار

 

قلب منو نشکن عزیز تیشه به جای پات نزن

من پا به پات میام رفیق  تا لحظه رها شدن

وجود تو برای من  دنیاییه همینو بس

یادم نرفته اون قسم شریکتم ای هم نفس

 

دست منو بگیر نترس از سکوت این  قفس

من با توام رفیق من حتی تا اخرین نفس

به حرمت رفاقتی که بسته پای دلمو

به قلب مهربون تو تموم نکن صبر منو


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط AmiRHesam